.jpg)
Ще у грудні 2023 року стало відомо, що у бренду MG, який належить концерну SAIC, з’явиться масовий та відносно недорогий електромобіль з напівтвердотільною батареєю. Тоді припускали, що відповідними технологіями поділиться ще одна компанія SAIC — IM Motors. Її електромобілі постачаються на експорт якраз під маркою MG. Зокрема, седан IM L6 (він же MG IM5) має версію з батареєю спільної розробки SAIC та QingTao Energy. При ємності 127,7 кВт*год вона забезпечує запас ходу до 1002 км за циклом CLTC.
.png)
За уточненими даними, MG4 EV отримає батарейний блок QingTao Energy на 70 кВт*год, у якому вміст рідкого електроліту становить лише 5%. Заявлена щільність енергії — 180 Вт*год/кг, а розрахункова дальність ходу — 537 км. Окремо підкреслюється, що порівняно з традиційними літій-залізо-фосфатними АКБ нова батарея забезпечить на 13,8% більший запас ходу в умовах мінусових температур.
.png)
Перші офіційні зображення нового MG4 EV з’явились ще навесні. Наприкінці червня у Китаї відбулася публічна презентація хетчбека, а у липні на заводі в Нанкіні почалось серійне виробництво. Зі зміною покоління модель отримала стриманіший дизайн і зросла в розмірах: на 108 мм у довжину (до 4395 мм) та на 45 мм у колісній базі (до 2750 мм). За обома параметрами новий MG4 випереджає одного з головних конкурентів — популярний у Китаї BYD Dolphin.
.jpg)
.jpg)
На старті MG4 EV сертифіковано з єдиним 163-сильним електромотором на задній осі. Очікується, що на внутрішньому ринку новинка залежно від комплектації коштуватиме від від 11 до 17 тисяч доларів.