
Топові Hummer EV комплектуються тримоторною силовою установкою, віддача якої в американській специфікації сягає 1000 сил. Оптимізувавши софт, який управляє силовими компонентами та розподілом тяги, GMC змогла додати до потужності моторів ще 160 сил. У результаті електромобіль став на 0,2 секунди динамічнішим в розгоні до 60 миль на годину (96 км/год): тепер ця вправа займає у Hummer EV 2,8 секунди, що порівняно з показниками суперкарів преміальних брендів.

Для керованих задніх коліс, які можуть повертатися в той же бік, що і передні, на додаток до вже наявного режиму Crab Walk, було впроваджено режим King Crab. У подробиці його роботи GMC поки не вдається, хоча й уточнює, що з його активацією задні колеса будуть повертатися набагато швидше, що покращить маневреність електромобіля у стиснених умовах. Ця модернізація стане доступною і для тих GMC Hummer EV, що вже знаходяться в експлуатації: позашляховики та пікапи отримають її з бездротовим оновленням програмного забезпечення.

Серед інших обновок компанія згадує заново відкалібровані амортизатори та розширені функції системи асистентів водія Super Cruise, серед яких з'явилися, наприклад, модернізований адаптивний круїз-контроль і можливість автоматичного переходу з другого на третій рівень автономності. У тому випадку, коли електроніка розпізнає відповідну магістраль, вона дасть водієві сигнал про можливість прибрати руки з керма.

Для Hummer EV 2026 анонсована лімітована спецверсія під назвою Carbon Fibre Edition. Її назва відсилає до набору зовнішнього декору з карбону та вуглепластикових коліс на 22 дюйми. Також такі «Хаммери» відрізнятимуться особливим кольором кузова та оригінальним оформленням інтер'єру.