
З появою додаткової пари дверей габарити Dodge Charger Daytona не змінилися, більшість кузовних панелей запозичена у купе. Двомоторна силова установка версії Scatpack розвиває у локальній специфікації 630 к.с. і 850 Нм, але електромобіль має функцію PowerShot, що дозволяє на 10 секунд додати віддачі ще 40 сил. Привід у новинки повний.
.jpg)
Дрогові 402 метри новинка проїде за 11,5 секунди, максимальна швидкість ліфтбека становить 217 км/год. Незважаючи на досить велику 100,5-кіловатну батарею, запас ходу п'ятидверного Charger Daytona заявлено лише на рівні 388 кілометрів. На перезаряджання батареї залежно від потужності станції піде від 24 хвилин до 5,4 години.
.jpg)
У базове оснащення ліфтбека увійдуть двозонний клімат-контроль, медіасистема з дисплеями діагоналлю 12,3 та 16 дюймів, різні підігріви та комплекс асистентів водія. Серед опцій – панорамний дах, бездротова зарядка, камери кругового огляду, акустика Alpine та електропривод дверей багажника. Також за доплату доступний пакет Track, який включає адаптивні амортизатори, 20-дюймові колеса з гальмами Brembo і спортивні крісла в салоні. Ціни поки що не названі, постачання запустять у другій половині року.
.jpg)
.jpg)
Раніше повідомлялося, що Dodge зніме з виробництва базову модифікацію купе Charger Daytona із моторами на 456 сил. За неофіційною версією, пов'язано це зі слабким продажем.