.jpg)
У самому Китаї Denza Z9 GT вийшов на ринок минулого літа. Це 5,2-метровий автомобіль із 3125-міліметровою колісною базою, який випускається у вигляді плагін-гібрида та повноцінного електромобіля. Обидва варіанти мають три електромотори, гібрид додатково оснащений дволітровим 207-сильним турбомотором. При цьому сумарна потужність у суто електричного Z9 GT вища - 965 проти 870 кінських сил.
.jpg)
Гібрид оснащується літій-залізо-фосфатною батареєю на 38,5 кіловат-години, з якої можна проїхати до 201 кілометра лише електрикою та близько 1100 кілометрів — з повним баком. Електромобіль має батарею на 100,1 кіловат-години, що забезпечує запас ходу 630 кілометрів.
.jpg)
У КНР також випускається седан Denza Z9 з аналогічними силовими установками, але його для ЄС поки що не анонсували. Хетчбек у себе на батьківщині коштує від 47,6 до 58,8 тисяч доларів і має багате стандартне оснащення, що включає, наприклад, повнокероване шасі, чотири екрани, преміальну акустику Devialet, два холодильники. Комплектації та ціни для Європи поки що не розкрито.