Концерн BMW побудував спеціальний електропрототип із силовою установкою на 18 000 Нм крутного моменту для тестів продуктивності нового модуля управління електронікою. Названий Heart of Joy, у майбутньому цей суперкомп'ютер стане частиною серійних електромобілів нового покоління і, наприклад, має забезпечити 25-відсоткове підвищення ефективності рекуперації. Прем’єра прототипу відбудеться на Шанхайському автосалоні.
Випробовувальний прототип отримав назву Vision Driving Experience (VDE). Зовнішністю він нагадує концептуальні електромобілі з лінійки Neue Klasse, але компанія спеціально застерігає, що серійних перспектив VDE не має: він розроблений та створений виключно як тестова лабораторія. Тому електромобіль оснастили силовою установкою із гігантськими тяговими показниками. Стверджується, якщо новий керуючий модуль зможе функціонувати за таких умов, то легко впорається з потребами звичайної повсякденної їзди.
Ніякі інші характеристики VDE не названі. Компанія зазначає лише, що прототип оснащений системою підсвічування коліс із колірним кодуванням. Під час прискорення вони підсвічуються зеленим при залученні системи рекуперації синім, а стан механічного гальмування позначається помаранчевим відтінком.
Блок управління Heart of Joy поєднує функції контролю силової установки, рекуперації, гальмівної системи і рульового механізму. Раніше частина цих систем контролювалася окремими пристроями. У BMW стверджують, що новий суперкомп'ютер обробляє дані у 10 разів швидше. Крім того, застосування єдиного керуючого блоку прискорить реакції автомобіля на команди водія та зовнішні обставини: час затримки вимірюється мілісекундами.
Інтегроване керування гальмами та силовою установкою дозволить на 25% підвищити ефективність системи рекуперації. За розрахунками BMW, близько 98% водіїв у майбутньому зможуть при уповільненні обходитися лише нею, використовуючи механічні гальма лише в екстрених ситуаціях. Нарешті, високопродуктивний пристрій обіцяє, на думку розробників, зробити процес водіння електромобіля більш плавним без втрат точності реакцій і стійкості на траєкторії.
Серійні електромобілі BMW отримають загалом чотири суперкомп'ютери. Крім Heart of Joy, будуть передбачені окремі пристрої для керування асистентами водія, медіаресурсами і системами комфорту.
Компанія BMW підтвердила запуск серійного виробництва першої моделі з лінійки Neue Klasse наприкінці цього року. Вона стане на конвеєр заводу в угорському Дебрецені, і очікується, що дебютантом стане кросовер формату BMW X3. Вже тестується і перша М-модель на батарейках. Фото випробувального седана із цієї ж лінійки компанія оприлюднила наприкінці минулого року.
Завантажуй додаток
GO TO-U для легкого пошуку
та використання
зарядних станцій