У Японії підбили підсумки конкурсу "Автомобіль року 2022-2023", в якому брали участь 48 нових для місцевого ринку моделей. Головний титул отримали відразу два кей-кари на батарейній тязі від Nissan та Mitsubishi, водночас серед переможців у всіх номінаціях виявився лише один автомобіль із «чистим» ДВЗ. Решта — або електромобілі, або гібриди.
Найкращим автомобілем японського ринку цього року назвали дует співплатформних електромобілів Nissan Sakura та Mitsubishi eK X EV, які по суті відрізняються лише зовнішністю. Вони ж заслужили на титул кей-карів року. П'ятидверні моделі довжиною 3,4 метри оснащуються одним і тим самим силовим агрегатом – електромотором на передній осі на 64 к.с. та 195 Нм і здатні проїхати без підзаряджання до 180 кілометрів.
Члени журі пояснили свій вибір високим за мірками класу рівнем керованості та багатим оснащенням, властивим, як правило, більш дорогим автомобілям — особливо стосовно активної безпеки. Honda Civiс друге місце (як з гібридним приводом, так і з дволітровим турбомотором) отримав 320 балів, а трете – Toyota Crown.
Ще один електромобіль, Ioniq 5, став «Імпортним автомобілем року» за дизайн, технічні показники та задоволення від керування. Водночас "Технологічним автомобілем" назвали Nissan X-Trail у виконанні з послідовним гібридом: у складі його силової установки півторалітрова "турботрійка" використовується тільки для вироблення електрики.
Електрокросовер BMW iX отримав головну нагороду за дизайн - знову ж таки, за інноваційний підхід. "Спорткаром року" став Honda Civic - у цій номінації брали участь як гібридна версія e:HEV, так і заряджений Type R.