.jpg)
Габарити Alpine A390 становлять 4615х1885х1532 мм при колісній базі 2708 мм. Платформу AmpR Medium новинка ділить із моделями Renault Megane E-Tech та Nissan Ariya. Однак шасі Alpine відрізняється особливими амортизаторами зі спортивними налаштуваннями.
.jpg)
Один із електромоторів у Alpine A390 встановлений спереду, два інших – на задній осі. На версії GT вони розвивають 401 к.с. і 650 Нм, GTS віддача зростає до 469 сил і 808 Нм. Перша набирає 100 км/год за 4,8 секунд, а її максимальна швидкість обмежена на позначці 200 км/год. Друга швидше: 3,9 секунди та 220 км/год відповідно.
.jpg)
Тягова батарея в обох машин одна й та сама — ємністю 89 кВт*год. Запас ходу на одній зарядці заявлений також однаковий — до 555 кілометрів. Водій може вибирати із двох типів звукового супроводу («Щоденний» та «Спортивний»). Для обгону доступна функція короткочасного – на 10 секунд – збільшення потужності. Повторно їй можна скористатися вже за півхвилини.
.jpg)
У вигляді машини можна знайти посилання до Alpine A110. Кузов пофарбований у фірмовий блакитний «металік». Оптика спереду та ззаду зроблена на всю ширину кузова. Незважаючи на «позашляховий» захисний обвіс кузова, кліренс у А390 як у легковика — всього 152 міліметри. Колеса в залежності від комплектації ставляться діаметром 20 або 21 дюйм.
.jpg)
Панель приладів з двома РК-дисплеями діагоналлю 12 і 12,3 дюйма нагадує серійні моделі Renault. Компонування салону теж звичайнісіньке, п'ятимісне. Багажник вміщує 532 літри. Преміальний статус підтверджують дорогі оздоблювальні матеріали, включаючи шкіру наппа, а також аудіосистема Devialet потужністю 850 Вт.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Замовлення на Alpine A390 у Європі почнуть приймати у IV кварталі цього року. Стартова ціна, за попередньою інформацією, перевищить 71 тисячу євро.