Електромобілі Tesla користуються величезною популярністю в США, Європі, Китаї та деяких інших розвинених країнах світу завдяки своїй технологічності та динамічними характеристиками. Журналісти британського видання Carwow вирішили перевірити, яка з трьох моделей марки найшвидша.
У заїзді брали участь ліфтбек Model S Performance, кросовер Model X P100D, а також седан Model 3 Performance. Перші дві - це, як відомо, преміальні моделі, остання - бюджетний електрокар.
Зрозуміло, що Tesla Model 3 серед "конкурентів" не тільки найдешевша, але й найменш потужна: два її електромотори загалом мають 490 к.с., вага машини становить 1847 кг. Кросовер Model X може похвалитися 795 к.с., але його вага досягає 2487 кг. Найкраще співвідношення потужності до ваги в цьому тесті має ліфтбек Model S: його споряджена маса становить 2241 кг, а два електромотори мають 825 к.с. Але як машини себе покажуть на мокрих бетонних плитах колишнього аеропорту?
У теорії більш висока вага повинна в цій ситуації посприяти кросоверу Model X і покращити зчеплення шин зі слизькими плитами, проте в реальному житті зі старту виривається вперед і лідирує аж до фінішу ліфтбек Model S. Кросовер слідує прямо за ним, а замикає трійку найменш потужний седан Model 3, у якого до того ж немає оптимізованої системи контролю старту. Однак останній тримається добре: дистанцію у 1/4 милі (402 м) він проходить з результатом 11,8 секунди. Кросовер Model X робить це за 11,5 секунди, Tesla Model S - за 11,4 секунди.
При заїзді усіх трьох авто разом ситуація не змінюється, хоча Tesla Model S відривається від Model X значно впевненіше, ніж останній від седана Model 3.
Який висновок можна зробити з відео? Всі три електромобілі Tesla приголомшливо швидкі і більш за все, мабуть, дивує седан Model 3, який зовсім трохи поступається своїм майже вдвічі потужнішим та дорожчим сусідам по модельному ряду.